سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همنشین

لحظات شگفت انگیز تولد انسان

این تصاویر در بیمارستانی در کپنهاگ در دانمارک ضبط شده زمانی که عکاس دانمارکی اولین لحظات به دنیا آمدن یک نوزاد را به تصویر کشیده است. خانم بوند 22 ساله در یک زایمان سزارین نوزاد خود را به دنیا آورده که تصاویر این نوزاد تازه به دنیا آمده را در زیر می توانبد مشاهده کنید

http://goonagoon-groups.com/

ادامه مطلب...

شـما چـطور می خوابیـد؟! (شخصیت شناسی خواب)

هر یک از ما آدمها یک جوری می خوابیم و در هنگام خوابیدن بدنمان را به مدل های مختلفی حالت می دهیم. در واقع در یکی از این فرمها راحت تر هستیم. اما هر یک از این حالتها معرف و نشان دهنده روحیه فرد است و به غیر از ارائه بلیت نوع خوابیدن افراد هم معرف شخصیتشان است. به اینفوگرافیک زیر که طراحش محسن سعیدی نژاد هست توجه کنید ...

چطور عکسها را از فایل Word جدا و ذخیره کنیم ؟

چطور عکس‌ها را از فایل Word جدا و ذخیره کنیم ؟
فایلی با فرمت Word به دستتان رسیده است که علاوه بر متن، حاوی عکس هم هست
 و می‌خواهید این عکس‌های را به طور جداگانه ذخیره کنید از روش زیر استفاده کنید: 
1- دکمه آفیس (همان دکمه گرد بالای پنجره Word) را کلیک کنید تا فهرست آن باز شود.
بقیه در ادامه مطلب...
ادامه مطلب...

تایپ و نوشتن حرکت های فتحه و ضمه و کسره و علامت های تنوین

حرکات

کارکتر

فتحه                 (--َ-)

Shift+A

کسره                (--ِ-)

Shift+D

ضمه                 (--ُ-)

Shift+S

سکون                (--ْ-)

Shift+G

تنوین فتحه          (--ً-)

Shift+Q

تنوین کسره         (--ٍ-)

Shift+E

تنوین ضمه         (--ٌ-)

Shift+W

الف بالایش همزه   ( أ )

Shift+N

الف زیرش همزه    ( إ )

Shift+B

تای تأنیث            ( ة )

Shift+I       Shift+Z 


برای داشتن اندامی متناسب این هفت ماده خوراکی را بعد از ورزش نخور

    نظر

           
روی فرم بودن فقط این نیست که بصورت مرتب تمرینات ورزشی داشته باشید. این فقط نیمی از نبرد است. برای اینکه خودتان را متناسب نگه دارید، باید ترکیبی از تمرینات با وزنه و هوازی با رژیم غذایی سالم داشته باشید. ورزش و رژیم غذایی تان باید با هم تناسب داشته باشند، برخی از مواد غذایی خاص است که باید قبل از تمرین مصرف کنید تا به شما انرژی و تمرکز کافی در طول تمرین را بدهد. همچنین، برخی از مواد غذایی خاص است که باید بعد از تمرین روزانه تان از آنها اجتناب کنید تا اینکه تمام زحماتی که در باشگاه کشیدید از بین نرود. در ادامه هفت ماده غذایی ذکر شده است که نباید بعد از برنامه تمرینی مصرف بکنید:

1. غذاهای فرآوری شده نمک دار
عادی است که بعد از یک برنامه تمرینی هوس ماده غذایی شور بکنید، وقتیکه عرق می کنید نه تنها آب بدنتان را از دست می دهید، بلکه برخی مواد غذایی از جمله (پتاسیم) را هم از دست می دهید. خوردن یک ماده غذایی سالم بعد از تمرین می تواند پتاسیم بدنتان را مجددا به صورت طبیعی و سریع تامین کند، اینکار بدون نیاز به مواد غذایی با کالری بالا بخوبی امکان پذیر است. موز، که به خاطر داشتن پتاسیم بالا شناخته شده است، بهترین گزینه ممکن است، اما میوه های خشک شده هم می تواند جایگزین مناسبتری نسبت به مواد غذایی شور باشد.

2. وعده های غذایی و نوشیدنی های شیرین
نوشیدن نوشابه یا سایر نوشیدنی های شیرین بدترین اشتباهی است که بعد از تمرین می توانید بکنید. شکر سوخت و ساز بدنتان را کاهش می دهد، و هر چقدر سوخت و ساز بدنتان پایین بیاید لاغر شدن و رسیدن به نتیجه دلخواه برایتان سخت تر می شود. خیلی مهم است که قبل از انتخاب مواد غذایی برچسب شان را بخوانید، چون برخی از مواد غذایی خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کنید شکر دارند. علاوه بر وجود شکر در داخل این نوشیدنی ها، وجود سودا نیز باعث نفخ تان می شود، که دقیقا مخالف هدفی است که بعد از تمرین کردن دنبالش بودید. اگر آب و یا آبمیوه های طبیعی بعد از تمرین در دسترس تان نیست، بهترین گزینه چای سرد تلخ است، که شما را هیدراته نگه می دارد و هوس مصرف شکر بعد از باشگاه را از بین می برد.
ادامه مطلب...

ده دلیـل خوب بـرای آنـکه حتـما ورزش کنیـم

                
بار‌ها و بار‌ها به شما دوستان درباره‌ی فواید ورزش مواردی توصیه شده مثلاً کاهش وزن و یا تناسب اندام در کنار این عوامل ... در ادامه ایمیل باهم 10 دلیل مهم دیگر که ضرورت انجام ورزش منظم را ایجاب می‌کند را با هم بررسی می‌کنیم.


1. بهبود وضعیت حافظه
تحقیقات اثبات کرده است که با انجام منظم ورزش میزان اکسیژن و انرژی دریافتی مغز به صورت قابل توجهی افزایش می‌یابد که این امر در بهبود وضعیت حافظه و همچنین بهبود وضعیت یادگیری بسیار موثر است البته نباید فراموش شود که انجام یک ورزش سنگین درست قبل از یک فعالیت شدید مغزی مثلاً امتحان می‌تواند باعث خستگی فیزیکی شود تا اینکه شما را باهوش‌تر کند که این وضعیت نهایتاً باعث کاهش راندمان شما می‌شود.

2. بهبود وضعیت فیزیولوژی بدن
کارهای روزانه به خصوص آن دسته از کارهایی که باعث می‌شوند که سیستم استخوان‌بندی بدن از حالت نرمال خارج شود و همین امر موجب آسیب دیدن بدن می‌شود از این رو تحقیقات جدید نشان می‌دهد که با انجام منظم ورزش می‌توان پسچر بدن و سیستم استخوان‌بندی بدن را به حالت نرمال برگرداند و با تقویت عضلاتی که این وظیفه را بر عهده دارند در این راستا گام نهاد.

3. افزایش اعتمادبه‌نفس
با انجام ورزش بدن انسان به شکل مناسبی در خواهد آمد که این امر موجب ایجاد رضایت درونی و متعاقباً افزایش اعتمادبه‌نفس می‌شود از طرف دیگر انجام ورزش به خصوص در ورزشگاه‌ها و سالن‌های بدن‌سازی باعث ایجاد نوعی رابطه‌ی اجتماعی برای شخص شده و این امر حس زنده بودن و از آن مهم‌تر حس اعتمادبه‌نفس بیشتر به انسان می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد اعتماد به نفس می توانید به این مطلب فارنت مراجعه کنید:
ادامه مطلب...

روشهای موثـر درمان با گیـاهان دارویـی شفا بخـش

 

                   
 امروزه در سراسر جهان دوستداران و علاقه‌مندان به شیوه‌های درمانی طبیعی یک داروخانه کوچک گیاهی در آشپزخانه خود تدارک دیده‌اند و بسیاری از گیاهان دارویی شفابخش را به جای انواع مسکن‌ها و داروهای شیمیایی در این داروخانه کوچک نگهداری می‌کنند. این داروخانه می‌تواند انواع گیاهان دارویی چون هل، نعناع، سنبل‌الطیب، گل گاوزبان، بابونه، زنجبیل، هل، انواع چای‌های گیاهی، اسانس نعناع یا پونه را در خود جای دهد، گیاهان دارویی که می‌توانند بهترین جایگزین برای انواع مسکن‌ها و قرص‌های شیمیایی باشند.

اگر می‌خواهید شما هم به جمع افرادی که در آشپزخانه‌شان جعبه گیاهان دارویی دارند بپیوندید تنها کافی است 50 تا 100 گرم از هر یک از گیاهانی که به شما معرفی می‌کنیم، برای جعبه گیاهان دارویی خود تهیه کنید. دکتر سعید صانعی، درمانگر و مشاور گیاه‌درمانی برخی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین نسخه‌های گیاهی و خانگی را به شما معرفی می‌کند.


می‌خواهید فشار‌خون‌تان را کنترل کنید
روزی یک بار این دمنوش را بنوشید


افرادی که در اصطلاح سرد مزاج هستند به این معنا که بدن‌شان معمولا سرد است و گهگاه دچار افت فشار خون می‌شوند بهتر است از نسخه دمکرده نعناع و عسل استفاده کنند. برای تهیه این دمکرده کافی است یک قاشق غذاخوری نعناع را به مدت 10 دقیقه در آب جوش بریزند و پس از این مدت آن را صاف کرده و با یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کرده و میل کنند. این نسخه را می‌توانید هنگامی که این افراد دچار ضعف و افت فشار می‌شوند به آنها بدهید.

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _

نمی‌توانید عادت چای خوردن را ترک کنید
این دانه را چاشنی‌اش کنید


درمانگران طب سنتی بر این باورند که نوشیدن چای به مقدار زیاد موجب ضعیف‌شدن قلب، روده‌ها و بروز اختلال در هضم و جذب مواد غذایی در بدن می‌شود و اگر این روند استمرار داشته باشد موجب بروز اختلال‌هایی در بدن شده و سرانجام منجر به ابتلا به برخی بیماری‌ها می‌شود بنابراین این درمانگران توصیه می‌کنند افرادی که عادت دارند روزانه بیشتر از 3 فنجان چای مصرف کنند بهتر است چای خود را با دانه‌های گیاهی هل دم کرده و بنوشند تا به این ترتیب هل از میزان عوارض احتمالی چای در بدن آنها بکاهد.

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _
ادامه مطلب...


.html .html