سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همنشین

عیوب چشم و ابروهایتان را خودتان بگیرید

هر چشم و ابرویی در نوع خود زیباست اما اکثرما به دنبال چشم‌های دوچندان زیبا هستیم که با کمی آرایش جلوه ویژه‌ای به ظاهرمان بدهد اما اگر بخواهید عیب‌های‌تان را بپوشانید و زیبایی‌تان را چند برابر کنید به آرایشی حرفه‌ای و در عین حال ساده نیاز دارید. با روش‌های زیر می‌توانید حالت دلخواه خود را به چشم‌های‌تان هدیه کنید. چشم‌های شما کانون چهره شما هستند و آرایش آنها ارتباط مستقیم به حالت و رنگ چشم‌تان دارد. قبل ازهر اقدامی ابتدا به چشم‌های خود مقابل آینه خوب نگاه کنید تا بتوانید خط پلک خود را پیدا کنید. این خط را به عنوان یک نقطه کوچک فرضی در نظر بگیرید و هر وقت قصد دارید خط چشم بکشید اول از همه حواس‌تان باشد که خط چشم شما نباید از این خط بالا بزند و در نهایت باید روی این خط باشد، اگر هنگام خط چشم کشیدن آن را رد کنید، خط چشم‌تان شکسته به نظر خواهد رسید.


چشم‌های خیلی درشت

http://goonagoon-groups.com/

ادامه مطلب...

نمک شناس!

نمک شناس! ,     نظر


  http://groups.yahoo.com/neo/groups/Goonagoon/info

او دزدى ماهر بود و با چند نفر از دوستانش باند سرقت تشکیل داده بودند. روزى با هم نشسته بودند و گپ مى زدند.
ادامه مطلب...

تست روانشناسی معتبر

انواع و اقسام تستهای روانشناسی  معتبر وجود دارند که می‌توانند ته‌وتوی شخصیت شما را بریزند روی کاغذ و شما را در شناخت بهتر خودتان یاری دهند.

اما جالبی تست روانشناسی زیر به این است که علاوه بر رو کردن برخی ویژگی‌های شخصیتی‌ شما، می‌تواند پیش‌بینی کند که آیا شما مستعد بیماری‌های قلبی هستید یا نه!
کافی است در مقابل هر یک از 25 عبارتی که در زیر می‌خوانید، موافقت یا مخالفت خودتان را با «بله/خیر» مشخص کنید. تا جایی که می‌توانید، از «نمی‌دانم» اجتناب کنید. ناسلامتی شما می‌خواهید شخصیت خودتان را بشناسید!
سوالات تست روانشناسی :

ادامه مطلب...

اتفاقات خوب برای آنها که منتظر میمانند رخ نمیدهد

برای خیلی از افراد، بزرگترین چالش درمحل‌کار این نیست که سعی کنند کارشان را خوب انجام دهند. اکثر ما در انجام کارمان توانا هستیم و اگر در یک یا دو نقطه ضعف‌‌هایی داشته باشیم، خیلی برای تغییر آن خودمان را به زحمت نمی‌اندازیم. برای اکثر ما بزرگترین چالش در محل‌کار این است که شناخته شویم یعنی کار خوبی که انجام داده‌ایم توسط همکاران و مدیرانمان دیده شود! برجسته بودن در محل‌کار مزایای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به بالاتر رفتن شانس ترفیع رتبه، به دست آوردن کارها و پروژه‌های بهتر و احترام اشاره کنیم.

ادامه مطلب...

راهنـمای به دنـیا آوردن کـودکان باهـوش

           

همه مادرها دلشان می خواهد فرزندشان سالم و باهوش باشد اما بیشتر آنها نمی دانند چطور باید این کار را انجام دهند. تا زمانی که جنین متولد نشده سلول های مغزش در حال شکل گیری هستند. دانشمندان می گویند تجربه های مادر در دوران بارداری بر شکل گیری مغز کودک تاثیر می گذارد. این تاثیرها می توانند در تمام عمر کودک ادامه داشته باشند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از مجله تندرستی؛ با این وجود، زنان در دوران بارداری می توانند با انجام چند کار ساده سلول های مغزی فرزندشان را گسترش دهند و کودکی باهوش به دنیا بیاورند. روی صحبت ما با شما مادر گرامیست که قصد دارید به زودی باردار شوید یا باردار هستید، این پیشنهادها به شما کمک می کنند ضریب هوشی فرزندتان را از دوران جنینی افزایش دهید. 

1. با فرزندتان حرف بزنید

لازم نیست کلی صبر کنید تا فرزندتان به دنیا بیایید و بعد حرف زدن با او را شروع کنید. در همان دوران بارداری هم می توانید جنین را مخاطب قرارداده و با فرزند متولد نشده حرف بزنید. وقتی با جنین حرف می زنید او به صدای شما عادت می کند و الگوهای زبانی را از همان زمان تشخیص می دهد. درباره تجربه ها و فعالیت های روزانه با او صحبت کنید. برایش با صدای بلند کتاب بخوانید تا گوش او را به شنیدن تشویق و فرزندتان را برای ورود به دنیای بیرون آماده کنید

ادامه مطلب...

15 نکته ی جالب در مورد اینترنت

ما همگی می دانم که اینترنت وسعت زیادی دارد. اما گاهی اوقات با بررسی آمار و ارقام به این نتیجه می رسیم که گستردگی این شبکه ی جهانی قابل اندازه گیری نیست.
به گزارش بانکی دات آی آر ، گستره بی انتهایی از اطلاعات با چند کلیک ساده در دسترس است و به راحتی قابل درک است که چرا 70 در صد کاربران اینترنت این حجم از اطلاعات را بسیار خسته کننده می دانند. باهم از منظری متفاوت این پدیده بی انتها را بررسی می کنیم.
1. گوگل مقدار حجم اطلاعات در اینترنت را در حدود 5 میلیون ترابایت تخمین زده است، که معادل 5 میلیارد گیگابایت و یا 5 تریلیون مگابایت است.
این درحالی است که مغز انسان بین یک تا ده ترابایت اطلاعات را می تواند ذخیره کند.
پس این بدین معنی است که با درنظر گرفتن میانگین 5 ترابایت اطلاعات به ازای هر فرد، اینترنت می تواند مغز میلیون ها انسان را در خود جای دهد.
از سوی دیگر 212 عدد DVD معادل ذخیره 1 ترابایت اطلاعات است. پس بیش از 1 میلیارد DVD در اینترنت جای می گیرد.
و 40 عدد از دیسک های مادونه آبی می تواند 1 ترابایت اطلاعات را ذخیره کند. پس بیش از 200 میلیون اطلاعات دیسک در اینترنت می تواند قرار گیرد.
بقیه در ادامه مطلب....
ادامه مطلب...

ده معما و تست هوش ساده اما... همراه با جواب...

ده معما و تست هوش ساده اما... همراه با جواب...

1. بعضی از ماهها 30 روز دارند بعضی 31 روز چند ماه 29 روز دارد؟

2. اگر دکتر به شما 3 قرص بدهد و بگوید هر نیم ساعت 1 قرص بخور چقدر طول میکشد تا تمام قرصها خورده شود؟

3. من ساعت 8 شب به رختخواب رفتم و ساعتم را کوک کردم که 9 صبح زنگ بزند وقتی با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار شدم چند ساعت خوابیده بودم؟

4. عدد 30 را به نیم تقسیم کنید وعدد 10 را به حاصل آن اضافه کنید چه عددی به دست می اید؟

5. گوسفند هایش به جز 9 تا مردند چند گوسفند زنده برایش باقی مانده است؟

6.اگر تنها یک کبریت داشته باشید و وارد یک اتاق سرد و تاریک شوید که در آن یک بخاری نفتی یک چراغ نفتی و یک شمع باشد اول کدامیک را روشن میکنید؟

7. فردی خانه ای ساخته که هر چهار دیوار آن به سمت جنوب پنجره دارد خرسی بزرگ به این خانه نزدیک میشود این خرس چه رنگی است؟

8. اگر 2 سیب از 3 سیب بردارین چند سیب دارید؟

9. حضرت موسی از هر حیوان چند تا با خود به کشتی برد؟

10. اگر اتوبوسی را با 43 مسافر از مشهد به سمت تهران برانید و در نیشابور 5 مسافر را پیاده کنید و 7 مسافر جدید را سوار کنید و در دامغان 8 مسافر پیاده و 4 نفر را سوار کنید و سرانجام بعد از 14 ساعت به تهران برسید حالا نام راننده اتوبوس چیست؟

جواب معماها در ادامه مطلب...

ادامه مطلب...

اعمال مسجد مقدس جمکران

 

حضرت بقیه الله - ارواحنا فداه - هنگامى که به تاسیس مسجد مقدس ‍ جمکران فرمان داد، کیفیت نماز مسجد جمکران را به شرح زیر بیان فرمود:


نماز امام زمان (عج)

دو رکعت اول:
به نیت نماز تحت مسجد است، در هر رکعت آن یک حمد و هفت بار (قل هوالله احد) خوانده مىشود و در حالت رکوع و سجود هم هفت مرتبه ذکر را تکرار کنند.
دو رکعت دوم:
به نیت نماز امام زمان علیه السلام خوانده مىشود، بد ین صورت که سوره حمد را شروع کرده و آیه (ایاک نعبد و ایاک نستعین) صد مرتبه تکرار مىشود و بعد از آن، بقیه سوره حمد خوانده مىشود، و سپس سوره (قل هو الله احد) را فقط یک بار خوانده و به رکوع رفته و ذکر (سبحان ربى العظیم و بحمده) هفت مرتبه، پشت سر هم تکرار مىشود.
و سپس به سجود رفته و ذکر (سبحان ربى الاعلى و بحمده) نیز هفت مرتبه، پشت سر هم تکرار مىشود.
رکعت دوم را نیز به همین ترتیب خوانده، چون نماز به پایان برسد و سلام داده شود، یک بار گفته مىشود (لا اله الا الله) و به دنبال آن تسبیحات حضرت زهرا علیها السلام خوانده شود وبعد از آن به سجده رفته و صد بار بگویند: (اللهم صل على محمد و آل محمد).
آنگاه امام علیه السلام فرمودند: هر که این دو رکعت نماز را در این مکان (مسجد مقدس جمکران) بخواند مانند آن است که دو رکعت نماز در کعبه خوانده باشد.


نماز تحیت مسجد

دو رکعت نماز به نیت نماز تحیت مسجد، در هر رکعت بعد از حمد، سوره قل هو الله احد هفت مرتبه ، ذکر رکوع و سجده هر کدام هفت مرتبه

التماس دعا


دانلود رایگان رمان وقتی تو باشی برای موبایل

نام کتاب موبایل : وقتی تو باشی

دانلود رمان موبایل وقتی تو باشی | شهر رمان | www.RomanCity.ir نویسنده : soratyrooz و shafagh69

دانلود رمان موبایل وقتی تو باشی | شهر رمان | www.RomanCity.ir حجم کتاب : 322 کیلوبایت (پرنیان) – 764 کیلوبایت (کتابچه) – 245 کیلوبایت (epub)

دانلود رمان موبایل وقتی تو باشی | شهر رمان | www.RomanCity.ir ساخته شده با نرم افزار : پرنیان و کتابچه ، اندروید ، epub

دانلود رمان موبایل وقتی تو باشی | شهر رمان | www.RomanCity.ir خلاصه داستان :

دختری که در نوجوونی حادثه ای براش پیش میاد که باعث افسردگیش میشه و مجبور میشه بخاطر بهبودیش به روانپزشک مراجعه کنه و حالا به پیشنهاد دوستش مینا که از قضا زن همین روانپزشکه میره منزل یک آقایی و …

دانلود رمان موبایل وقتی تو باشی | شهر رمان | www.RomanCity.ir قالب کتاب : JAR و EPUB (کتاب اندروید و آیفون)

دانلود رمان در ادامه مطلب...

ادامه مطلب...

8 نوع فعالیت برای یک شکم صاف

فکر می‌کنید وقتی حرف از داشتن شکمی صاف به میان می‌آید، ضرب المثل " نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود" درست است؟ نه دقیقاً. روش‌های گوناگونی وجود دارد که بدون ساعت‌ها ورزش بر روی زیر‌انداز در خانه یا باشگاه ،بتوانید ماهیچه‌هایتان را  خوش‌اندام و  وزن خود را کم نمایید. با استفاده از این نکات می‌توانید حین رفتن به سر کار، در محل کار و وقتی در خانه استراحت می‌کنید، شکم خود را صاف‌تر کنید. این هشت روش آنقدر ساده اند که برای شروع ورزش زیبایی ‌اندام  نیز  کاملاً مناسب اند:


1- برای خوش‌اندام شدن ،صبح‌ها پنج دقیقه وقت صرف کنید: بالرین‌ها برای شکم‌های صاف‌شان مشهور هستند، بنابراین صبح‌ها پنج دقیقه صرف انجام این حرکت باله بکنید: سمت چپ یک صندلی بایستید و دست چپ‌تان را برروی پشتی صندلی قرار دهید، پاها را در کنار هم نگه دارید، پاشنه‌های پاهایتان را به هم چسبانده و انگشتان پاها را به سمت بیرون طوری قرار دهید که فرم یک مثلث را ایجاد کنند. دست راست خود را مستقیم به سمت بالا و سقف بکشید. حالا از کمر به سمت جلو و زمین خم شوید و دست راست خود را به سمت کف بیاورید و اگر می‌توانید زمین را لمس کنید. در همین حالت مانده، شکم خود را به داخل جمع کنید تا ناف به ستون فقرات نزدیک شود. هوا را به بیرون دمیده، آرام راست شوید. تکرار کامل این حرکت تنها 20 ثانیه زمان می‌برد. 5 بار حرکت کامل را تکرار نمایید و به تدریج با احساس قوی‌تر شدن، تعداد را افزایش دهید.

2- حین حرکت از ماهیچه‌ها کار بکشید:
 به محل کارتان رانندگی می‌کنید و یا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌نمایید؟ در مسیر چند انقباض فضایی انجام دهید. شکمتان را به داخل کشیده و بدون نگه داشتن نفس‌تان، شکم را جمع کنید. چند ثانیه شکم را نگه داشته و سپس رها کنید. برای اطمینان از انجام این حرکات در دفعات لازم، تا اتمام دو آهنگ کامل که از رادیو پخش می‌شود، به تکرار حرکت ادامه دهید.
ادامه مطلب...


.html .html