سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همنشین

دانلود نرم افزار موبایل 40 حدیت صوتی از امام حسین (علیه السلام)

دانلود برنامه جاوای 40 حدیت صوتی از امام حسین (ع)که به صورت جاوا و با حجم بسیار کم و قابل اجرا در تمامی گوشی های موبایلی که از جاوا پشتیبانی میکنند میباشد , در این برنامه شما هم قادر هستید متن حدیث را خوانده و هم آن را به صورت صوتی گوش دهید به همراه منبع , پیشنهاد میکنم این برنامه فوق العاده را دانلود و همیشه در گوشی خود داشته باشد.

روی ادامه مطلب کلیک کنید...

ادامه مطلب...

دانلود دعای ندبه با صدای استاد فرهمند-فرمت جاوا

 این دعاها بر روی بسیاری از گوشی های سونی اریکسون و نوکیا تست شده‌اند. تنها نکته ی قابل ذکر در مورد گوشی W810 سونی اریکسون است که عملکرد منو در این گوشی کمی کند است. به همین دلیل به دوستانی که از این گوشی استفاده می کنند پیشنهاد می‌شود تا جایی که مقدور است از دکمه های میانبر منوها استفاده کنند و اگر مقدور نبود، پس از باز کردن منو به جای استفاده از جهت نما و رفتن روی آیتم مورد نظر از شماره آیتم استفاده کنند (مثلا برای پخش یا قطع صدا بعد از باز کردن منو  کلید 3 را نگه دارید)
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...
ادامه مطلب...

دانلود دعای عهد با صدای استاد فرهمند(برای موبایل)

این دعاها بر روی بسیاری از گوشی های سونی اریکسون و نوکیا تست شده‌اند. تنها نکته ی قابل ذکر در مورد گوشی W810 سونی اریکسون است که عملکرد منو در این گوشی کمی کند است. به همین دلیل به دوستانی که از این گوشی استفاده می کنند پیشنهاد می‌شود تا جایی که مقدور است از دکمه های میانبر منوها استفاده کنند و اگر مقدور نبود، پس از باز کردن منو به جای استفاده از جهت نما و رفتن روی آیتم مورد نظر از شماره آیتم استفاده کنند (مثلا برای پخش یا قطع صدا بعد از باز کردن منو کلید 3 را نگه دارید)

برای دانلود دعای عهد روی ادامه مطلب کلیک کنید....

ادامه مطلب...

دانلود دعای سمات با صدای مرحوم کافی(بافرمت جاوا)

دعای سمات با صدای مرحوم کافی
قابلیت پخش صوت و مرور خودکار خطی و صفحه ای می باشند. این دعاها بر روی بسیاری از گوشی های سونی اریکسون و نوکیا تست شده‌اند. تنها نکته ی قابل ذکر در مورد گوشی W810 سونی اریکسون است که عملکرد منو در این گوشی کمی کند است. به همین دلیل به دوستانی که از این گوشی استفاده می کنند پیشنهاد می‌شود تا جایی که مقدور است از دکمه های میانبر منوها استفاده کنند و اگر مقدور نبود، پس از باز کردن منو به جای استفاده از جهت نما و رفتن روی آیتم مورد نظر از شماره آیتم استفاده کنند (مثلا برای پخش یا قطع صدا بعد از باز کردن منو ، کلید 3 را نگه دارید...
برای دانلود دعای سمات روی ادامه مطلب کلیک کنید...
ادامه مطلب...

.html .html