سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همنشین

ضبط صدا توسط نرم افزار قدرتمند AD Sound Recorder

AD Sound Recorderنرم افزاری قدرتمند جهت ضبط صدا از ورودی های مختلف می باشد. این نرم افزار با توجه به حجم کم خود دارای کارایی های بالایی می باشد. در این نرم افزار کاربران با پیچیدگی کار مواجه نمی باشند و در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به رفع نیاز خود می باشند. همچنین توسط این نرم افزار می توان صدا ها را به صورت نموداری و موجی مشاهده نمود. به کمک این نرم افزار قدرتمند میتوانید با کارت صدا ارتباط مستقیم برقرار کنید و تمامی صداها را در خروجی صوتی سیستم با فرمت های مختلف ضبط و ذخیره نمایید. این نرم افزار از فرمت های MP3 ،WMA ،WAV پشتیبانی می کند. برقراری ارتباط مستقیم با کارت صدا باعث شده صداهایی که ضبط می کنید کیفیت بسیار مطلوب و بالایی داشته باشند.  این نرم افزار محصول شرکت adrosoft می باشد.

دانلود نرم افزار کم حجم 1مگابایتی وتوضیحات بیشتردرادامه مطلب...

ادامه مطلب...

شناسایی و از بین بردن فایل های مخرب و جاسوسی

شناسایی و از بین بردن فایل های مخرب و جاسوسی توسط XoftSpy v3.2.05

XoftSpy v3.2 آخرین نسخه و پیشرفته ترین ابزار برای شناسایی و از بین بردن برنامه های جاسوسی در اینترنت است.این برنامه به کمک شما میاد واجازه نمیده تا کسی بتونه جاسوسی شما رو بکنه!همان طور که میدانید Spyware ها رایج ترین تهدید برای امنیت اطلاعات کامپیوتری شما هستند.این برنامه ها معمولا بدون هیچ سر و صدایی در کامپیوتر شما ذخیره میشن و عادات اینترنتی شما رو برای صاحبان خود می فرستند.علاوه بر اینها ممکنه اطلاعات مهم تری رو هم گزارش کنند.به عنوان مثال اطلاعات مربوط به کارت اعتباری یا پاسورد مکان های مختلف رو. . ..!در ضمن معمولا بعد از آلودگی به Spyware ها تبلیغات در حجم زیادی را مشاهده خواهید کرد.علاوه بر آن سرعت اینترنت شما هم کاهش پیدا میکنه چون این گونه برنامه های مخرب بخشی از پهنای باند اتصال رو به خودشون اختصاص میدن تا به راحتی اعمال از پیش تعیین شده رو به پایان برسونند.نکته ای که میتونه بسیار مهم باشه اینه که معمولا آنتی ویروس ها و دیوارهای آتش نمیتونن برنامه های جاسوسی رو تشخیص بدن برای همین شما همیشه نیاز به استفاده از همچین ابزارهایی دارید... Spyware ها رو شناسایی و از بین ببرید!
 دانلود برنامه در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

نسخه نهایی یاهو مسنجر 9 فارسی شد کاری ازp30mob

این مسنجر برای کسانی که بخوبی نمی تونن با آن کار کنن واقعا عالیه

لینک دانلود یاهو مسنجر نسخه 9 نهاییحجم15mg 

ضمیمه را دانلود کنید و آنرا در مسیر نصب یاهو مسنجر نصب کنید

توجه: در هنگام نصب فارسی ساز حتما یاهو مسنجر را کاملا خارج کنید تا با پیغام ارور مواجه نشوید.

فایل ضمیه

yahoo messenger farsi.zip

608.2 کیلو بایت

 


برنامه ای که با آن قادر خواهید بود SMS مجانی به هر کجا ارسال کنی

توسط این برنامه شما قادر خواهید بود به طور رایگان به هر جای دنیا که بخواهید SMS مجانی ارسال کنید و 100% هم کار می کنه. البته سریع تر دانلود کنید چون معلوم نیست این برنامه تا کی کار کنه.
نحوه نصب و اجرای برنامه:
1.فایل را از حالت فشرده خارج نمایید
2.فایل " widgetsus.exe" را اجرا و نصب نمایید
3.فایل " SMS.widget" را اجرا نمایید
4.روی حرف " i " در پایین ،سمت راست صفحه کلیک کنید
5.در قسمت Your Email ایمیلتان را تایپ نمایید (لازم نیست که حتما درست باشه)
6.در قسمت Your Number شماره موبایلتان را تایپ نمایید(لازم نیست حتما درست باشه)
7.در قسمت Your Carrier نوع سرویستان را انتخاب کنید(اگر کشوری به غیر از آمریکا و کانادا زندگی می کنید International ویا Other را انتخاب کنید)
8.روی Save کلیک کنید تا به صفحه اصلی برنامه برگردید
9.در قسمت Mode که در بالای صفحه برنامه قرار دارد کلیک کنید و آن را به International تغییر بدید
10.در قسمت Number شماره موبایل شخص مورد نظر را تایپ کنید(دقت کنید به طور کامل باید شماره را بنویسید برای مثال: 00989126666666 یعنی کد کشور را هم باید وارد کنید)
11.در فیلد زیر هم پیغامتان را بنویسید و روی Send کلیک کنید تا فرستاده شود
توجه: به دلیل برخی دلایل نا معلوم به بعضی از سرویس دهندگان بیشتر از 10 تا SMS نمی توانید ارسال نمایید. برای حل این مشکل اگر از IP داینامیک استفاده می کنید می توانید با یک بار قطع و وصل کردن اینترنت و پاک کردن کوکی های اینترنت دوباره ارسال نمایید و اگر هم از IP استاتیک استفاده می کنید می توانید از برنامه هایی نظیر Hide my IP یا Surf Anonymous و... برای مخفی کردن IP تون استفاده کنید.
حجم برنامه 16 مگابایت می باشد که در ادامه مطلب می توانید دانلود کنید...
دانلود برنامه در ادامه مطلب....
ادامه مطلب...

دانلود تولبار گوکل فارسی

 تولبار سایت روشی مطمئن برای بازبینی سایت مراقبت پرواز تبریز بدون مراجعه به سایت اصلی در هر بار اتصال به اینترنت می باشد...

این محصول با اینترنت اکسپلورر 6 و به بالا و همچنین با مرورگر موزیلا سازگار است.

 

 

 جستجوگر این محصول شما را قادر می سازد تا بدون باز نمودن صفحه جستجو گر گوگل وتنها با تایپ عبارت مورد نظر خود به جستجو بپردازید .

 

 

 تنها با یکبار دانلود و نصب این محصول در صورتیکه عناوین تولبار تغییر یابند به طور خودکار وبا اولین تماس به اینترنت عناوین آپدیت شده ولذا نیازی به دانلود مجدد تولبارنمی باشد.

 

 

  می توانید به صورت آنلاین تمام ایمیل های خود را از طریق این تولبار به طور یکجا چک نمایید .همچنین می توانید آخرین وضعیت آب و هوایی منطقه مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

 برای دانلود نرم افزاز به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ادامه مطلب...

اجرای فایلهای FLV با FLV Player 2.0

  امروزه فایلهای ویدیویی ارائه شده در بسیاری از سایت های اشتراک فایلهای ویدیویی با فرمت FLV شما برای اجرای این فایلها نیاز به پخش کننده مخصوص این فایلها دارید. flv palyer یکی از این نرم افزارهاست که تخصص آن اجرای فایلهای با فرمت FLV میباشد.با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایلهایی را که از سایت YouTube دانلود کرده اید را اجرا نمایید...

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ادامه مطلب...

فلش پلیر 7 فارسی

فیلمها و کلیپهای ساخته شده با تکنولوژی فلش، اینک تبدیل به جزء جدانشدنی کامپیوتر و اینترنت شده اند. استقبال روزافزون کاربران ایرانی از کلیپ های فلش برای نشان دادن قابلیت های بالای خود در ساخت کلیپ هایی با مفهوم و مضمون بالا موجب شد که موج عظیمی از اینگونه فایلهای فلش در رایانه های کاربران ایرانی و فارسی زبان راه پیدا کند.

دانلود برنامه در ادامه مطلب..

ادامه مطلب...


.html .html