سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همنشین

فعالسازی مکان یاب گوشیهای موبایل

روش فعالسازی قابلیت مکان یاب گوشی همراه

(نمایش نام خیابانی که در آن هستید در صفحه نمایش گوشی همراه شما)

آموزش در ادامه مطلب...

1) فعال سازی این قابلیت در گوشی های نوکیا (با سامانه عامل سیمبیان):

از منوی گوشی گزینه تنظیمات (Setting) و سپس گزینه شبکه (Network) را اتخاب کنید.سه گزینه برای تنظیمات شبکه مشاهده می کنید.برای فعال سازی سامانه مکان یاب گزینه سوم نمایش اطلاعات شبکه (Cell Info Display) را از حالت خاموش(Off) به حالت روشن (On) تغییر دهید.

 

2) فعال سازی این قابلیت در گوشی های نوکیا (مدل های قدیمی):

از منوی گوشی تنظیمات (Setting) و سپس تنظیمات گوشی (Phone Setting) را انتخاب کنید و گزینه نمایش اطلاعات شبکه (Cell Info Display) را انتخاب و آنرا فعال (On) کنید.

 

3) فعال سازی این قابلیت در گوشی های سونی اریکسون:

وارد بخش پیام ها (Messaging) شده و گزینه تنظیمات (Settings) وسپس اطلاعات محلی (Area Info) را انتخاب کنید و در بخش خدمات شبکه (Cell Information) حالت روشن (on) را برگزینید.

 

4) فعال سازی این قابلیت در گوشی های سامسونگ :

وارد بخش پیام ها (Messaging) شده و گزینه پیام های خبری (Broadcast Massage) را انتخاب کرده و در بخش گزینه فعالسازی حالت روشن (on)را برگزینید.دفت کنید که گزینه کانال های دریافت (Channel) در همین بخش پیام خبری،بر روی گزینه همه کانال ها (All Channel Receive On) باشد.

 

» اگر نام خیابان و یا میدان مورد نظر را مشاهده نکردید گوشی را یکبار بازنشانی(روشن و خاموش) نمایید

» این ترفند در تمام سیم کارت های ایرانسل قابل اجرا است و در سیم کارت های همراه اول ممکن است در برخی نقاط این سامانه فعال نشده باشد (اکثرا فعال است).

» این سامانه صرفاً یک سامانه محلی با سامانه موقعیت یاب چهانی (GPS) متفاوت است و با توجه به مکان نصب آنتن های BTS می باشد.یعنی شما می توانید با این ترفند می توانید از مکان و فاصله آنتن ارایه دهنده سیم کارت خود نسبت به مکانی که در آن هستید،آگاه شوید.هرچه تعداد آنتن های پیرامون شما بشتر باشد مکان دقیقتر نمایش داده می شود.

» دقت کنید که اسامی مکان به انگلیسی است و کلمه مختصر به عنوان نشانه میدان(Squ.) یا آزادراه(Ave.) یا خیابان (Str.)و... به دنبال آن می آید.

 


.html .html