سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همنشین

میانبری برای صفحات وب مورد علاقه روی دسک تاپ

به عنوان مثال می خواهید اگر کلیدهای ctral+shift+g را بزنید فورا” صفحه گوگل باز می شود و یا اگر کلیدهای ctral+shift+w را بزنید صفحه world start باز می شود . بسیار خوب با ترکیب چندین روش ساده در ویندوز xp شما می توانید این کار را انجام دهید . ابتدا به صفحه وبی که می خواهید برای آن کلید میانبری بسازید بروید و با کلیک راست روی یک فضای خالی از صفحه و انتخاب گزینه «Creaste Short Cut» آن را روی دسک تاپ خود بگذارید...

برای خواندن ترفندروی ادامه مطلب کلیک کنید...

 
اکنون که میانبری برای صفحه وب روی دسک تاپ دارید روی آن راست  کلیک کرده و گزینه (( Properties )) را انتخاب کنید و یا میتوانید کلید Alt را نگاه داشته و دوبار روی شورتکات مورد نظر کلیک کنید از صفحه ای که باز می شود روی زبانه Web Document رفته و گزینه(( Short Cut Key )) را پیدا کنید .
نشانگر موس را در کادر قرار داده و به عنوان مثال کلمه G را تایپ کنید. کلمه های((Ctral+Alt+G )) به صورت خودکار جلوی حرف تایپ شده اضافه می شود. شما می توانید با استفاده از کلیدهای Shift ، Alt ، Ctrl و یک حرف میانبر و زدن آنها به صورت همزمان هر ترکیبی را که می خواهید بوجود بیاورید .
بعد از انجام این کار می توانید هر زمان که نیاز داشتید با استفاده از کلیدهای ترکیبی جدید صفحه مورد نظر خود را بیاورید . از این روش برای موتورهای جستجو و یا حتی ایمیل آنلاین خود استفاده کنید .به خاطر داشته باشید که این صفحه ها روی مرورگر شبکه موجود در سیستم شما باز می شود .


.html .html