سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همنشین

دانلود رمان اعتراف عاشقانه با فرمت جاوا و آندروید برای موبایل

دانلود رمان اعتراف عاشقانه با فرمت جاوا و آندروید برای موبایل
بخشی از این رمان:- بازم اشک داری؟
- من همیشه اشک دارم. ولی الان دیگه نمی خوام اشک بریزم!
هنوز بغض داشتم ولی دیگه نمی خواستم گریه کنم. می خواستم بخوابم! بلند شدم و خواستم برم که سامان گفت:
- کجا؟
- می خوام بخوابم. خیلی خسته م!
- باشه، برو. ولی اگه دوباره خواستی گریه کنی صدام کن تا بیام پیشت.
- باشه.
بعد از مسواک زدن طاق باز روی تخت خوابیدم و به سامان فکر کردم. به چشمای قشنگش، صدا مهربونش، لبهای خوش فرمش ولی بعد از چند لحظه ...

دانلود رمان در ادامه مطلب...

بین فصل 4 و 5 نحوه آشنایی با دختر رو بیان نمیکنه . این مشکل از من نیست و از کسی است که این رمان رو منتشر کرده تو اینترنت.
امیدوارم از من گله ای به دل نگیرید.



جاوا :

دانلود از سرور اول
دانلود از سرور دوم
دانلود از سرور سوم

آندروید :

دانلود از سرور اول
دانلود از سرور دوم
دانلود از سرور سوم

 


.html .html