سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همنشین

یک سایت عالی برای دانلود کتابهای صوتی

یک سایت عالی برای دانلود کتابهای صوتی

علاقمند به خواند کتاب هستید اما مشغله های کاری به شما این جازه را نمیدهد تا وقت کافی برای کتاب خواندن داشته باشید؟ سایت پارسی هست که مکان مناسب برای دانلود کتابهای صوتی است که با جمع آوری کتابهای داخلی و خارجی این امکان را به شما میدهد از طریق موبایل یا کامپیوتر خود کتابهای صوتی با موضوعات مختلف را دانلود و براحتی آنها را در هر مکانی گوش کنید.

ادامه مطلب...

طراحی آنلاین لوگو برای سایت و وبلاگ

طراحی آنلاین لوگو برای سایت و وبلاگ

سایت هایی وجود دارند که برای شما به صورت آنلاین لوگو طراحی میکنند که من در این جا یکی از آنها را ضمن معرفی به شما آموزش میدهم که بتوانید بدون هیچ اطلاعات قبلی در عرض چند دقیقه لوگوی خود را طراحی کنید..

ادامه مطلب...

چند سایت عالی و کار آمد برای چک کردن آی پی _IP

چند سایت عالی و کار آمد برای چک کردن آی پی _IP
چند سایت عالی و کار آمد برای چک کردن آی پی _IP _ چند سایت عالی و کار آمد برای چک کردن آی پی _IP
برای دیدن سایتها به ادامه مطلب مراجعه کنید...
ادامه مطلب...

ساخت آنلاین آیکن (favicon) از تصاویر و عکس ها

ساخت آنلاین آیکن (favicon) از تصاویر و عکس ها

توسط این سرویس می‌توانید تصاویر و عکس‌هایی که در کامپیوتر یا در اینترنت وجود دارد را به راحتی به آیکن موردنظرتان تبدیل کنید. این سرویس از فرمت‌های .icns .ico .svg .gif .png .tif .tga .cur .bmp .jpg .xpm .rsrc پشتیبانی می‌کند.

برای مشاهده سایت به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب...

یوزر و پسورد روزانه نود 32 - آپدیت روزانه Nod 32 - آپدیت نود 32

وزر و پسورد روزانه نود 32 - آپدیت روزانه Nod 32  - یوزر و پسورد nod32

آدرس هایی که هر روز شما می تونید user و password های آنتی ویروس Nod32 رو که به صورت روزانه آپدیت میشه در دسترست داشته باشید تا نگران بلاک شدن یوزر و پسورد های قبلی خودتون نباشید.

برای مشاهده سایتها به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ادامه مطلب...

سایتی که فتوشاپ را به صورت آنلاین پیاده سازی کنید، فتوشاپ آنلاین

اگر دوست دارید در هر مکانی که هستید و فقط با داشتن اینترنت بتونید عکس ها و تصاویر خودتون رو ویرایش کنید ، این مطلب رو حتما بخونید تا بتونید از ابزاری که امروز معرفی می کنم استفاده کنید . ابزاری که امروز در موردش صحبت می کنیم تقریبا همون فتوشاپ رو به صورت آنلاین توسط فلش پیاده سازی کرده .
با استفاده از این ابزار شما به راحتی می تونید در هر جایی که هستید ، اگر فتوشاپ رو سیستمتون نصب نیست ، با داشتن یک اینترنت با سرعت متوسط تصاویر خودتون رو ویرایش کنید . یا اینکه کلا از ابتدا تصویر خودتون رو بسازید .
برای استفاده از این ابزار می تونید به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ادامه مطلب...

3 سایت عالی برای ساخت آنلاین عکس ها و انیمیشن های متحرک gif

اگر دوست دارید تصاویر و انیمیشن های متحرک با پسوند gif ایجاد کنید،امروز ابزاری رو به شما معرفی می کنم که به صورت آنلاین ، شما در هر کجا که دسترسی به اینترنت داشته باشید بتونید فایل های متحرک گیف رو ایجاد کنید .

برای مشاهده سایتها به ادامه مطلب مراجعه کنید....

ادامه مطلب...

سایتهای مربوط به برنامه نویسی در محیط لینوکس

سایتهای مربوط به برنامه نویسی در محیط لینوکس

برنامه نویسی در محیط لینوکس، در این وبلاگ برخی منابع آنلاین برنامه نویسی در لینوکس را معرفی می کنیم. این منابع بر اساس موضوعات مختلف برنامه نویسی دسته بندی شده اند.

برای دیدن سایت ها به ادامه مطلب مراجغه کنید...

ادامه مطلب...

پاک کردن ویروس ها بدون نیاز به آنتی ویروس

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که سیستم‏تان رفتار عجیبی را در پیش گرفته است که حس می‏کنید این مشکل ناشی از ویروس باشد. اما با وجود نصب آنتی ویروس به روز، آنتی ویروس واکنشی نشان نمی دهد. و یا اینکه ویروس باعث غیرفعال شدن آنتی ویروس شده است و یا اجازه نصب برنامه‏های امنیتی را نمی‏دهد. در این مواقع چاره‏ای نیست و باید خود آستین بالا زده و ویروس را نابود کنیم. در این ترفند قصد داریم به معرفی کار با یک ابزار جانبی بپردازیم که از طریق آن می‏توانید به هر آن چیزی که بر روی ویندوز شما در حال فعالیت است پی ببرید و در نتیجه رد ویروس را بگیرید.در ابتدا نیازمند یک ابزار کم‏حجم و قابل حمل به نام Autoruns هستیم. کار این برنامه نمایش تمامی نرم‏افزارها، فایل‏های Dll، Codecها و سایر فایل‏های اجرایی ویندوز است.ابتدا Autoruns را با حجم تقریبی 600 کیلوبایت از آدرس زیر در سایت مایکروسافت دانلود نمایید...

بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب...

اسکن آنلاین فایل ها بر روی 42 آنتی ویروس به شکل همزمان

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بر روی هارد سیستم خود فایل مشکوکی داشته باشید و از آلوده بودن آن به ویروس اطلاع مطمئن نباشید. در این زمان ممکن است آنتی ویروسی نصب کرده و فایل را اسکن کنید. طبعأ با این روش فایل شما تنها با یک آنتی ویروس اسکن میشود و هر چقدر هم آنتی ویروس قوی باشد امکان خطا وجود دارد و اگر همان فایل را با آنتی ویروسی دیگر چک کنید شاید نتیجه چیز دیگری باشد. همچنین مشکلاتی اعم از آپدیت آنتی ویروس ها، مشکلات مربوط به رجیستر آنها و مسائل اینچنینی نیز وجود دارد که کاربران را از استفاده بهینه از آنتی ویروس ها ناتوان میکند.
اما هم اکنون قصد داریم ترفندی را برای شما معرفی کنیم که این مشکل به بهترین شکل حل شود! شما هم اکنون میتوانید به وسیله سرویسی آنلاین فایل های خود را با 42 آنتی ویروس به شکل همزمان اسکن نمایید! سپس نتیجه آزمایش این 42 آنتی ویروس را مشاهده کنید! تقریبأ تمامی آنتی ویروس های معتبر و معروف در این زمینه گردآوری شده اند که شما میتوانید فایل های خود را به وسیله آنها اسکن نمایید. این راه قطعأ جامع ترین روش برای اطمینان از ویروسی بودن یک فایل است. آنتی ویروس های استفاده شده در این روش از آخرین آپدیت های امنیتی نیز بهره میبرند.
بدین منظور:
شما کافی است به آدرس اینترنتی که در ادامه مطلب موجود هست بروید...

ادامه مطلب...


.html .html