سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همنشین

یک تست روانشناسی برای افراد مجرد (تست خودشناسی)

یک تست روانشناسی برای افراد مجرد (تست خودشناسی)

در بین ما افرادی وجود دارند که مجردند و ترجیح می دهند هر چه زودتر تشکیل خانواده بدهند، اما در این بین هستند اشخاصی که ترجیح می دهند همچنان مجرد بمانند و یا دیر تر ازدواج کنند. باید اشاره داشت در بیشتر افرادی که تشکیل خانواده می دهند میل به ازدواج احساس می شود، یعنی زمانی که این احساس در آنها به وجود آمد تشکیل خانواده می دهند...
حال شاید شما بپرسید، این نیاز را چگونه باید در وجود خودمان بشناسیم تا ازدواج کنیم... آیا اصلاً چنین احساسی در ما به وجود می آید یا نه؟ تست های زیر را پاسخ دهید تا متوجه شوید که در وجودتان چنین میلی دارید یا خیر؟
بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب...

طالع بینی ایتالیایی (شخصیت شما)

طالع بینی ایتالیایی (شخصیت شما)

با توجه به روز تولد میلادیتان گروه خود را انتخاب کرده و فالتان را بخوانید.
گروه روز تولد
A =1، 6، 11، 16، 21، 26، 31
B =2، 7، 12، 17، 22، 27
C =3، 8، 13، 18، 23، 28
D =4، 9، 14، 19، 24، 29
E =5، 10، 15، 20، 25، 30

(مثلا من 12 جولای به دنیا اومدم و 12 جزء گروه B  هستش)
بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب...

تست روانشناسی اسم شما چه رنگی است؟!

 

تست روانشناسی اسم شما چه رنگی است؟!

 به گفته ی روانشناسان همه ما به نحوی تحت تاثیر رنگها هستیم و به عبارت دیگر ( خود ) واقعی مان را با این رنگها نشان می دهیم. برای اسم هر فرد رنگ مخصوصی وجود دارد. که می‌تواند بر زندگی او تاثیر بگذارد.جالب است نه؟! اینکه شما بدانید برای اسمتان رنگ مخصوصی وجود دارد و می‌توانید راز شخصیتی خود را از لا به لای آن دریابید! باید بسیار جالب و هیجان انگیز باشد.پس به موارد زیر به ترتیب ذکر شده کاملا توجه کنید: 

بقیه مطالب در ادامه مطلب...

ادامه مطلب...

تست روانشناسی اعتیاد به اینترنت

تست اعتیاد به اینترنت IAT یکی از معتبرترین تست‌های مربوط به سنجش اعتیاد اینترنتی است که توسط دکتر کیمبرلی یانگ ابداع شده است. در تست IAT هرچه نمره شما بیشتر باشد، اعتیاد شما به اینترنت شدیدتر است. نمرات هم به ترتیب از یک تا پنج هستند. در پایان، باید مجموع نمراتی را که به بیست پرسش زیر می‌دهید، جمع بزنید. برای محاسبه مجموع نمرات خودتان، می‌توانید از ماشین‌حساب ویندوز کمک بگیرید. در صورتی که یک گزینه شامل حال شما نمی شود و شما اصلا آن کار را انجام نمیدهید برای آن گزینه نمره صفر در نظر بگیرید .بهترین نمره(0) و بدترین نمره (100) میباشد.

بقیه مطالب درادامه مطلب...

 ادامه مطلب...


.html .html