سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همنشین

دانلود نرم افزار The Dev-C++ 5.0 Beta 9.2 With Mingw/GCC

C یک زبان سطح میانی همه منظوره ‌است، یعنی هم امکانات زباهای سطح بالا را پشتیبانی می‌کند و هم امکانات زبانهای سطح پایین ولی در اصل یک زبان سطح بالا است. این زبان به صورت بسیار نزدیکی در ارتباط با سیستم عامل یونیکس (Unix) قرار داشته و در این محیط توسعه و تکامل یافته ‌است، زیرا سیستم عامل یونیکس و بیشتر برنامه‌هایی که روی این سیستم اجرا می‌شود به زبان C نوشته شده‌اند.
با این وجود، این زبان به هیچ سیستم عامل یا ماشین خاصی وابستگی ندارد، و میتوان از آن برای نوشتن برنامه برای میکروکنترلرها، انواع CPUها و سیستم عاملها استفاده کرد. اگرچه این زبان، "زبان برنامه نویسی سیستم" نامیده شده‌است چرا که برای نوشتن برنامه‌های مترجم (کامپایلرها) و سیستم‌های عامل بسیار مفید است، با این وجود این زبان ، برای نوشتن برنامه‌های اصلی در بسیاری از زمینه‌ها، زبانی کاملاً مناسب و مطلوب است.
بسیاری از ایده‌های مهم و ریشه‌ای زبان C از زبان BCPL گرفته شده‌است که توسط مارتین ریچاردز (Martin Richards) طراحی و توسعه یافت. از طریق زبان B، زبان BCPL به صورت غیر مستقیم بر روی زبان C اثر گذاشت که به نوبه ی خود در سال 1970 توسط کن تامپسون (Ken Tampson) روی کامپیوتر DEC PDP-7 برای اولین سیستم عامل UNIX نوشته شد.
امروزه زبان برنامه نویسی C را نمیتوان به تنهایی پیدا کرد بلکه آن را با کامپایلرهای گوناگون ارائه می دهند. یکی از کامپایلر های معروف The-Dev می باشد که ما آن را برای شما آماده کرده ایم. این کامپایلر همراه با Mingw/GCC بوده و مورد استفاده بسیاری از برنامه نویسان تحت C می باشد.
ویژگی های کلیدی نرم افزار برنامه نویسی The Dev-C++ 5.0 Beta 9.2 :
- پشتیبانی از کامپایلرهای پایه GCC
- ابزار ویژه نمایش باگ های برنامه نویسی با GDB
- پشتیبانی از برنامه های چند زبانه
- مرورگر ویژه وکلاسیک جهت نمایش کدها
- دارای کامپایلر ویژه ی کد
- پشتیبانی از امکان چاپ (پرینت)
- پشتیبانی از CVS
- دارای لیست To-Do
- و...
برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید...
ادامه مطلب...

دانلود نرم افزار کامپایلر Borland C++ Builder 6.0 Enterprise

زبان C به عنوان یکی از قدیمی ترین و قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی دنیا شناخته می شود و ++C را می توان نسخه ای دیگر از این زبان دانست. برای برنامه نویسی به هر زبان برنامه نویسی ابتدا نیاز به یک کامپایلر داریم تا بتوانیم برنامه خود را خطایابی و در نهایت اجرا نماییم. حال آنکه با توجه به اینکه ++C در سراسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است و بسیاری از برنامه نویسان برای برنامه های خود از این زبان استفاده می کنند ، بسیاری از شرکت های تولید کننده نرم افزار ، کامپایلرهای خود را برای این زبان عرضه کرده اند که البته مسلمأ Borland نیز این موضوع را بسیار جدی پیگری کرده و یکی از حرفه ای ترین و کامل ترین کامپایلرهای این زبان را عرضه کرده است. امکانات گنجانده شده در این نسخه بسیار کامل بوده و محیطی مانند Visual C++.net را تداعی می کند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از وبلاگ همنشین دریافت نمایید.
دانلود نرم افزار کامپایلر Borland C++ Builder 6.0 Enterprise
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

دانلود آخرین ورژن تولبار گوگل برای همه مرور گرها

تولبار گوگل و فواید آن چیست ؟
Toolbar گوگل قابلیتهاى شما را براى پیدا کردن اطلاعات مورد نظر در هر نقظه از وب افزایش میدهد، نصب Toolbar گوگل فقط چند ثانیه به طول مى انجامد. Toolbar گوگل بدون هیچ هزینه اى امکاناتى را مانند: جستجو بوسیله گوگل، جستجو سایت، جستجو کلمات ودرجه بندی صفحات(PageRank) را فراهم مىآورد. شما همچنین میتوانید طریقه نمایش خروجى نتایج جستجو هاى خود را انتخاب کنید که این اتنخاب در سرویسهایى چون یابخت و یا اقبال(I"m Feeling Lucky)، دایرکتورى وب گوگل، و کلیدى که شما را مستقیم به گوگل میبرد را فراهم می آورد.

با نوار ابزار گوگل کم و بیش آشنا هستید. این نرم افزار به صورت یک افزونه یا پلاگین بر روی مرورگر شما نصب می شود و به شما امکان به کارگیری سرویس های سایت گوگل را به صورت سریع و بهینه شده می دهد.
البته بعضی از کاربران کامپیوتر از نصب نوار ابزار فراری هستند و از شلوغ شدن و زیاد شدن تولبار های مرورگر خود خودداری می کنند ولی با امکاناتی که اخیرا گوگل به این نوار ابزار اضافه کرده است کاربران زیادی را به خود جذب کرده و تحمل این نوار ابزار را ساده تر کرده است.

همچنین با افزودن روشهای متنوع مدیریت ان و دکمه هایش و متون ان و محل ان در جاهای مختلف مرورگر کاربران بیشتری می توانند با آن کنار بیاید.

امکانات  و قابلیت های کلیدی:

- امکان دسترسی سریع به جستجوی گوگل به صورت سریع و با امکانات متنوع
- امکان دسترسی سریع به جدیدترین اخبار گوگل
- جستجو در بین صفحات اینترنتی که قبلا مشاهده کرده اید
- دسترسی سریع به سرویس ایمیل گوگل (Gmail)
- مشاهده عناوین ایمیل های دریافت شده بدون مراجعه به صفحه ایمیل
- دسترسی سریع به Bookmark های آنلاین شما (بسیار عالی)
- امکان مشاهده Page rank هر صفحه
- امکان مشاهده نسخه کش شده یک صفحه در گوگل
- امکان ترجمه سریع یک صفحه از هر زبانی به انگلیسی یا هر زبان دیگر (فارسی و ...)
- امکان مشاهده تمامی صفحات مرور شده به زبان فارسی
- امکان هایلایت کردن کلمات مورد جستجو در صفحه
- دسترسی به تنظیمات پیشرفته برنامه
و ...
نکات:
1- برای استفاده از این نوار ابزار کافی است از لینکهای زیر مرورگر خود را انتخاب و روی آن کلیک کرده و آن را نصب کنید.
2- فایلهای دانلود بروز هستند و مستقیما از سایت گوگل قابل دانلود میباشد.
3- نسخه نهایی و رسمی و بدون مشکل است.

                                                                                                   دانلود آخرین ورژن تولبار گوگل برای همه مرور گرها

برای دانلود تولبار گوگل برای همه مرورگرها به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب...

دانلود آخرین ورژن تولبار الکسا برای همه مرورگرها

تولبار الکسا و فواید آن چیست ؟

یک تولبار و یا بهتره بگم نوار ابزار هست که با استفاده از آن به راحتی می توانید در کمتر از چند دقیقه به رفع نیازهای خود پرداخته و از استفاده از امکانات اینترنت لذت ببرید. مطمئنا کاربران حرفه ای اینترنت و دارندگان سایت ها و وب سایت های اینترنتی با سایت آلکسا (Alexa) آشنا هستند سایت آلکسا یکی از بزرگ تربن و معتبرترین سایت هایی است که ترافیک و رنکیگ سایت های دیگر و سایت های پر بازدید و مرجعی را که از ترافیک بالای برخوردارند را به نمایش در آورده و در اختیار کاربران قرار می دهد تا کاربران بتوانند به راحتی از این گونه سایت ها به رفع نیاز های خود بپردازند اما اکنون این سایت به ارائه ی تولباری مفید پرداخته که کاربران با استفاده از آن می توانند در سریع ترین زمان ممکن با سایت های پربازدید و مرجع آشنا شده و به رفع نیاز های خود بپردازند.Alexa Toolbar که اکنون در اختیار شما قرار گرفته است با نصب بر روی مرورگر شما امکانات فراوانی را برای شما به ارمغان خواهد آورد تا بتوانید به آسانی با سایت های پربازدید و مفید آشنا شده و از آن ها بهره مند شوید. اگر شما هم سایت یا وب سایتی داشته و علاقه مند هستید تا آمار خود را بالا برده و یا از جست و جوهای طولانی برای رفع نیاز های خود خسته شده اید ما این ابزار قدرتمند را به شما پیشنهاد می کنیم.
قابلیت های کلیدی تولبار Alexa Toolbar :

- آگاهی دادن از رنکینگ وب سایت مورد بازدید شما
- امکان مشاهده ی آمار بازدید گذشته ی یک سایت
- امکان نظر دادن در مورد سایت مورد بازدید شما و مشاهده ی نظرات دیگران
- توانایی یافتن سایت های مشابه سایت مورد بازدید شما
- توانایی آگاهی سازی کاربر درباره ی محبوب ترین و پر بازدید ترین موضوع حال حاضر اینترنت
- داری حجم بسیار کم (تنها 413 کیلوبایت)
- دارای یک موتور جست و جوی بسیار قدرتمند
- دارای قابلیت Popup Blocker
- قابل نصب بر روی مرورگر های محبوب اینترنت اکسپلورر و موزیلا فایر فکس (نسخه 3.0.9 به بعد)
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود آخرین ورژن تولبار الکسا برای همه مرورگر ها 

برای دانلود تولبار الکسا برای همه مرورگرها به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب...

نرم افزار حل جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو Raya Jadval

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید… 

دانلود نرم افزار حل جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 3.0

ویژگی‌ های کلیدی:
- محیطی زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم برنامه
- امکان ساختن جدول
- دارای آرشیو جدول به‌روز
- قابلیت چاپ جدول‌ها
- امکان استفاده از راهنمای حل جدول
- عدم نیاز به برنامه‌های جانبی
- کاملاً رایگان و بدون محدودیت

برای دانلود نرم افزار RAYa Jadval به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ادامه مطلب...

دانلود رایگان 5 برنامه مدیریت دانلود قدرتمند وبگردی

نرم‌افزارهای مدیریت دانلود یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های وبگردها هستند و شاید همین الان که درحال مطالعه این پست هستید یکی از این نرم افزارها درحال دانلود فایلهای مورد نظر شماست!؟ برنامه‌های مختلفی برای مدیریت بر امر دانلود ساخته و منتشر شده‌اند و می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ای از آنها استفاده کنید...

دانلود رایگان 5 برنامه مدیریت دانلود قدرتمند وبگردی

برای دانلود 5 نرم افزار مدیریت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ادامه مطلب...

نرم افزار عالی بازیابی فایلهای از دست رفته (Recover My Files)

تا به حال برای همه شما پیش آمده است که اطلاعات سیستم شما بدلایلی پاک شده باشد یا بنا به شرایطی دسترسی به این فایل ها دیگر نداشته باشید .ممکن هم هست فایلی را Shift+Delete کرده باشید و دیگر به آن دسترسی نداشته باشید در این مواقع چکار می کنید ؟ دسترسی و برگرداندن فایل ها از طریق ویندوز غیر ممکن هست نرم افزار بازیابی اطلاعات، Recover My Files فایلهای پاک شده از سطل آشغال،پاک شده به وسیله ویروس،خاموش کردن غلط، خرابی نرم افزارها و یا فایلهایی را که به دلیل اشتباه پاک شده اند، را بازیابی میکند.

نرم افزار عالی بازیابی فایلهای از دست رفته رایانه (Recover My Files)

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ادامه مطلب...

دانلود نسخه نهایی مرورگر فایرفاکس Firefox 10.0.2 Final

Mozilla Firefox 10.0.2Final آخرین نسخه از مرورگر وب محبوب فایرفاکس می باشد که تازگی منتشر شده است.‏نسخه جدید فایرفاکس برای مدیریت ساده‌ تر تب ها و پنجره ها ارتقا فوق العاده ای داشته است و اکنون در این نسخه شما ابزار های مختلفی را برای استفاده ساده‌تر و مؤثرتر از مرورگر در طول وبگردی  خواهید داشت...

دانلود نسخه نهایی مرورگر فایرفاکس Firefox 10.0.2 Final

برای دانلود نسخه ورژن جدید مرورگر اینترنتی موزیلا فایرفاکس به ادامه مطلب مراجعه کنید....‏

ادامه مطلب...

جدیدترین ورژن فلش پلیر (flash_player)

جدیدترین ورژن فلش پلیر "flash_player"

همانطور که میدانید برای مشاهده فایلهای فلش در مرورگرهای اینترنت باید نرم افزار فلش پلیر "flash_player" نصب باشد در وبلاگ همنشین این فایل برای دانلود قرار داده شده است...

برای دانلود جدیدترین ورژن فلش پلیر flash-player به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ادامه مطلب...

دانلود نرم افزار آموزش کامل خطاهای مودم ،Modem Error

دانلود نرم افزار آموزش کامل خطاهای مودم ،Modem Error

خیلی از کسانی که با سیستم Dial Up به اینترنت متصل می شوند با خطا هایی روبرو می شوند که اکثرا معنی آن را نمی دانند. به وسیله این نرم افزار از نوع خطا های خود آگاه شوید. و آی پی خود را مشاهده نمایید...

دانلود نرم افزار آموزش کامل خطاهای مودم ،Modem Error

ویژگیهای کلیدی برنامه :
- محیطی زیبا و ساده
- کم حجم
- قابلیت نمایش آی پی کاربر
- کاملاً رایگان و بدون محدودیت
- پشتیبانی همیشگی

 

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ادامه مطلب...


.html .html