سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همنشین

بازیگران معروف زن چگونه بازیگر شدند

بازیگران معروف زن چگونه بازیگر شدند

آنجلینا جولی:

او فعالیت به عنوان مدل را از دوازده سالگی شروع کرد و در شهرهایی مثل لندن و لس آنجلس مدل مشهوری شد. او در جوانی در کلیپهای خوانندگانی چون رولینگ استونز، میت لوف، لنی کراویتز، انتولینو وندیتیو بازی کرد. اولین نقش سینمایی وی در فیلم «هکرها» بود که داستان پنج دانش‌آموز هکر را روایت می‌کند...

ادامه مطلب...

گرانترین گل ایران چیست؟؟؟

گرانترین گل ایران چیست؟؟؟

ایرانیان جزو نخستین ملتی بودند که گل را به یکدیگر هدیه می دادند. نقوش به جای مانده از دوران گذشته که در آن عده‌ای شاخه گلی در دست دارند، مستند است و این موضوع نشانگر آن است که ایرانیان باستان نیز برای پرورش گل و هدیه دادن آن اهمیت ویژه ای قائل بوده اند.رواج گل و گیاه در ایران به ویژه در طراحی فضای سبز از 3000 سال پیش اهمیت داشته و توسعه آن در این سرزمین به صورت یک حرفه، عمر 85 ساله ای دارد.ریسک در شغل گلفروشی بسیار بالاست، زیرا گلها عمر کمی دارندو باید با پیش‌بینی ذائقه مردم گل‌هایی را خریداری‌ کرد که با استقبال‌ عموم مواجه شود...

ادامه مطلب...

9 ضرب المثل بسیار عجیب از کشورهای مختلف دنیا

9 ضرب‌المثل بسیار عجیب از کشورهای مختلف دنیا

ضرب المثل های، گنجینه هایی پنهان هستند- سینه هایی که عقل دوران های مختلف در آنها پنهان شده است و بهترین نوع عقل و دانش در آنها یافت می‌شود. ضرب المثل ها به نحوی ده سال تجربه شخصی و حقایق دنیا را تنها در یک جمله خلاصه کرده و چون حلقه ای زیبا به مخاطب خود ارائه می‌دهند. امّا چه اتفاقی می‌افتد، هنگامی‌که این حقایق با زن ستیزی، بی عفتی، و شوخی های ناخواسته سر و کار داشته باشند؟
حال در اینجا به معرفی نه ضرب المثل عجیب و خنده دار از سراسر جهان می‌پردازیم:

ضرب المثلها در ادامه مطلب...

ادامه مطلب...

نمادهای شیطان پرستی + تصاویر و عکس

نمادهای شیطان پرستی + تصاویر و عکس

نمادهای شیطان پرستی

شیطان پرستی جدید به خدایی اعتقاد ندارد و شیطان را تنها نوعی کهن نماد ( archetype ) می داند و انسانها را تنها در برابر خود مسئول میداند و این نوع شیطان پرستی اعتقاد دارد که انسان به تنهایی می تواند راه درست و غلط را تشخیص دهد به همین دلیل هم این اعتقاد بیشتر به عنوان یک اعتقاد فلسفی شناخته می شود.

بقیه در ادامه مطلب....

ادامه مطلب...

چگونه گل های طبیعی را خشک کنیم؟ (دانستنی های مفید)

چگونه گل های طبیعی را خشک کنیم؟ (دانستنی های مفید)

گل ها هدایای خاطره انگیزی هستند و خشک کردن آنها می تواند تا همیشه آن خاطره را برای ما زنده نگاه دارد . برای خشک کردن انواع گل با این مطلب همراه باشید..:
روش پرس کردن گل‌ها :دستگاه پرس از دو صفحه ی نئوپان که دارای سوراخ‌هایی در 4 طرف بوده تشکیل شده است که به وسیله ی پیچ و مهره روی هم بسته می‌شوند. در روش پرس کردن ابتدا گل‌ها را در لای روزنامه‌ قرار می‌دهیم. سپس آن‌ها را بین دو صفحه دستگاه پرس می‌گذاریم و پیچ را محکم کرده تا گل‌ها کاملاً تحت فشار باشند و خشک شوند. گل‌ها را طوری بین روزنامه قرار دهید که فرم آن بهم نخورد و قسمت روی گل به طرف پایین باشد.

بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب...

ماشین حساب مخفی گوگل و نحوه استفاده از آن

ماشین حساب مخفی گوگل و نحوه استفاده از آن
موتور جستجوی گوگل علاوه بر امکان جستجوی صفحات اینترنتی امکانات و قابلیت‌های کاربردی دیگری نیز دارد. یکی از این قابلیت‌ها، ماشین حساب گوگل است که بسیاری از کاربران از وجود آن بی‌اطلاع هستند. جالب این که این ماشین حساب، یک ماشین حساب ساده نیست و علاوه بر امکان محاسبه 4 عمل اصلی، امکان محاسبه نسبت‌های مثلثاتی و عملیات دیگر را نیز دارا می‌باشد. در این ترفند به نحوه کار با این ماشین حساب خواهیم پرداخت.
بقیه در ادامه مطلب...
ادامه مطلب...

گوگل لیست برترین کشورها در زمینه سرعت اینترنت را منتشر کرد

گوگل لیست برترین کشورها در زمینه سرعت اینترنت را منتشر کرد

گویا آی تی: بزرگترین شرکت اینترنتی دنیا یعنی گوگل، لیستی از 10 کشور برتر دنیا در زمینه اینترنت موبایل و اینترنت دسکتاپ را منتشر کرد. اوایل ماه جاری شرکت گوگل سرعت اینترنت موبایل و اینترنت دسکتاپ را در 50 کشور دنیا اندازه گیری کرد . این اندازه گیری مربوط به سرعت بارگذاری صفحات وب میباشد که در کامپیوترها و موبایل ها انجام شده است.
در صدر جدول مربوط به سرعت اینترنت دسکتاپ، نام کشور اسلواکی به چشم میخورد که میانگین بارگذاری صفحات در آن 3?3 ثانیه می باشد. کمترین سرعت در بین این 50 کشور، مربوط به اندونزی میباشد که میانگین زمان بارگذاری صفحات در آن 20?3 ثانیه است.
در زمینه اینترنت موبایل و سرعت بارگذاری صفحات، کره جنوبی در صدر جدول قرار دارد که میانگین زمان بارگذاری صفحات 4?8 ثانیه اندازه گیری شده است . آخرین کشوری که در لیست 50 تایی گوگل در زمینه اینترنت موبایل قرار گرفته است ، همسایه جنوبی کشور ما یعنی امارات متحده عربی است . میانگین زمان بارگذاری صفحات در این کشور حدود 26?7 ثانیه اندازه گیری شده است .
اما در پایان لیستی از 10 کشور برتر دنیا ( یا همان Top Ten ) را مشاهده خواهید کرد . البته لیست 10 کشوری که در پایین ترین جدول قرار گرفته اند را نیز میتوانید مشاهده کنید ( عدد مقابل نام هر کشور مربوط به میانگین زمان بارگذاری صفحات میباشد )...
بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب...


.html .html